سنگ سفید قیمتی

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص سنگ سفید قیمتی اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

رنگ سفید مملو از انرژی مثبت و نشان از خلوص و پاکی است. در فرهنگ‌های متعدد رنگ سفید برگرفته از مهربانی، معصومیت و معنویت است که استفاده از آن سبب بهبود جسم و روح فرد می‌شود.

 به همین منظور به‌کارگیری از قیمتی‌ترین سنگ‌های سفید نیز همین ویژگی و اثر را از خود نمایان و در نتیجه روح و ذهن شخص را پاک‌سازی و تطهیر می‌کنند.

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص سنگ سفید قیمتی اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص سنگ سفید قیمتی اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

انواع سنگ‌های سفید قیمتی

معمولاً گوهرهای قیمتی فاقد رنگ بوده و یا رنگ‌های خیره‌کننده، زیبا و دلخواهی را خودنمایی می‌کنند که این امر سبب جلب‌توجه بسیار مخاطبان شده است. درخشش و خوشگلی منحصربه‌فرد سنگ سفید قیمتی سبب گردیده که در بین سایر گوهرهای قیمتی با ارزشمند و نفیس شناخته شوند و در بین تمامی مردم دنیا موقعیت ارزشمند و ویژه‌ی داشته باشند.

 اغلب سنگ‌های قیمتی نظیر عقیق، مروارید، مرجان، کوارتز، کهربا، الماس و غیره به علت زیبایی بی‌اندازه، سختی بسیار، نایاب بودن آن‌ها و همچنین فوق‌العاده بودن رنگ آن‌ها به زیبایی تمام در بخش گوهرهای قیمتی و گران‌مایه دسته‌بندی می‌شوند که هر یک از آن‌ها مزایای درمانی ویژه‌ی را در معالجه انواع اختلالات به همراه دارند.

در این بخش این سنگ‌های سفید قیمتی را برایتان تک تک معرفی می‌کنیم.

سنگ الماس

باارزش‌ترین و نفیس‌ترین سنگ قیمتی سفید، الماس است که به علت زیبایی فراوان و درخشندگی فوق‌العاده جزء گوهرهای گران‌بها و زینتی محسوب می‌شوند و در اغلب موارد در جواهرات زینتی و ارزشمند مورداستفاده قرار می‌گیرند.

بهتر است بدانید الماس سبب افزایش عشق در شخص، اعتمادبه‌نفس و تقویت عواطف زیبای شخص می‌شود و همچون گوهری معجزه بخش بکار برده می‌شود و علاوه براین بسیار اثربخش در تقویت روح و ذهن است. لازم به ذکر است الماس به دلیل سختی بالا به‌آسانی دچار خراشیدگی نمی‌شود.

سنگ زیرکن (زرقون)

این سنگ به علت وجود بلورهای شکننده و همچنین درخشش بسیار به زیرکن معروف است. زرقون در معالجه اختلالات کبدی، بیماری‌های پوستی، آلرژی و غیره بسیار اثربخش است.

جالب است بدانید که این سنگ سفید قیمتی سبب تقویت احساسات درونی شخص و آرام و هم‌وزن نگه‌داشتن روحیات وی می‌شود. سنگ سفید قیمتی زیرکن تشابه بی‌شماری به برلیان دارد.

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص سنگ سفید قیمتی اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

سنگ گوشنیت

به علت سفید و بی‌رنگ بودن سنگ سفید قیمتی گوشنیت می‌توان بیان کرد که مناسب‌ترین جایگزین جهت جواهرات و زیورآلات فاقد رنگ شناخته می‌شود.

سنگ گوشنیت علاوه بر تقویت حس دقت و انعطاف‌پذیری سبب برقراری ارتباطات مؤثر در شخص می‌شود. این گوهر ارزشمند در تصفیه چاکراها تأثیرگذار بوده و می‌تواند سبب ایجاد انرژی مثبت در شخص شود. بهتر است بدانید گوشنیت به گوهر صداقت مشهور است.

سنگ هولیت

سنگ سفید قیمتی دیگری که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم سنگ هولیت است. گوهری بسیاری ارزشمند و قیمتی است که نسبت به سایر سنگ‌های دیگر نرم و به علت نداشتن سختی بسیار به‌آسانی رنگ می‌گیرد.

گوهر هولیت اغلب به رنگ سفید نمایان می‌شود. سنگ فوق سبب بهبود و پیشرفت خلاقیت شخص می‌شود و در رفع عصبانیت و احساسات منفی بسیار تأثیرگذار است. هولیت به گوهری آرامش‌بخش در بین سنگ‌های سفید قیمتی شناخته می‌شود که در تخلیه انرژی منفی و تقلیل استرس بسیار مؤثر است.

سنگ عقیق سفید

این سنگ باارزش در اشکال و فرم‌های متعددی مشاهده می‌شود که ویژگی‌های درمانی خاصی من‌جمله رفع تشنگی، عطش و تب را از خود نشان می‌دهد.

علاوه براین سبب فعال شدن سرشت و قوه تخیل شخص می‌شود و همچنین در متعادل‌سازی عواطف روحی و ذهنی، احساسات نیز بی‌اندازه تأثیرگذار است.

 در ادامه باید بگوییم که سنگ عقیق سفید سبب تقویت و افزایش رشادت و حافظه در شخص می‌شود و اغلب مردم از این گوهر قیمتی به‌عنوان سنگ بخت و خوش‌شانسی استفاده می‌کنند. این سنگ سفید قیمتی در ایجاد رابطه‌ی صمیمانه و گرم میان افراد بسیار تأثیرگذار است.

رنگ درمانی با سنگ سفید قیمتی

گوهرهای قیمتی سفید از سوی ماه وارسی می‌شوند و با خواب و انرژی روانی در ارتباط هستند. در بخش رنگ درمانی در خصوص استفاده از سنگ سفید قیمتی بایستی متذکر شویم که بیشتر آن‌ها به‌منظور مراقبت از تاریکی و خوشبختی بکار برده می‌شوند.

هیچ‌گاه نمی‌توانید انرژی موجود در این گوهر را پنهان کنید به‌این‌علت که در مسیر خود همه‌چیز را تقویت می‌کند. این سری از گوهرهای قیمتی به‌عنوان هماهنگی و تعادل کامل شناخته می‌شوند.کریستال‌های موجود در این سنگ‌ها سبب تقویت توانایی دیگر سنگ‌ها می‌شود.

برخی معتقدند به علت اینکه سنگ‌ها و کریستال‌های سفید ازلحاظ جذب دربردارنده کلیه رنگ‌ها هستند، می‌توانند همچون جایگزینی مناسب جهت این گوهرها به همراه هر رنگ دیگر مورداستفاده قرار گیرند. همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم این گوهر قیمتی بسیار شفابخش و دارای نوسانات پالایش گر است که انرژی حاصل از آن سبب افزایش حس‌آگاهی و ارتعاشات بدن می‌شود.

درمجموع می‌توان بیان کرد که سنگ‌های سفید قیمتی در کلیه جوانب زندگی به‌خصوص زندگی عاشقانه تعادل و تناسب برقرار می‌کند. برخی از افراد براین باورند که با استفاده از سنگ‌های سفید قیمتی من‌جمله سنگ عقیق سفید شما می‌توانید برای باز کردن گره‌های زندگی و بخت و اقبال بلند از آن‌ها استفاده کنید.

 درواقع این رنگ می‌تواند بصیرت و غیب‌بینی را در شخص به‌مراتب افزایش دهد.

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص سنگ سفید قیمتی اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

با توجه به مطالب ارائه‌شده ممکن است این سؤال برای شما مطرح شود که گوهرهای سفید چه سنگ‌های هستند؟ بگذارید به صورت کامل به این سوال پاسخ دهیم.

گوهرهای سفید چه سنگ‌های هستند؟

ممکن است مرغوب‌ترین کریستالی که با کمک آن می‌توانید مدیتیشن انجام دهید دٌرّ کوهی و یا همان سنگ کریستال باشد.

در رابطه با رنگ درمانی از طریق این گوهرهای قیمتی به لحاظ فراوانی و قابل‌دسترس بودن و علاوه براین رنج قیمتی مناسب مطلوب‌ترین گزینه به شمار می‌آید.

 شایان‌ذکر است که کریستال‌های سفیدی متعدد دیگری موجود است که به غیر از سنگ‌های سفید نامبرده می‌توان به اوپال، یاقوت ستاره‌ی سفید، یشم سفید، لعل سفید، پرهنیت، سنگ ماه، بریلونیت، کاسدونی سفید، کیانیت و آندالوسیت سفید، آونتورین سفید، جاسپر سفید، دانبوریت، کوارتز شیری است.

توصیه ما به شما استفاده از سنگ‌های سفید قیمتی است تا درک و تجربه‌ی بهتری از عالم هستی داشته باشید. گوهرهای سفید برگرفته از دنیای حقیقی هستند که قابل‌مشاهده نیستند؛ بلکه می‌توان آن را به‌آسانی حس کرد. درمجموع سنگ سفید قیمتی به‌عنوان رهنمودهایی به حساب می‌آیند که زمانی که در مسیر زندگی تردید و دودلی دارید می‌توانید از مزایای موجود در آن‌ها بهره‌مند شوید.

در حقیقت گوهرهای فوق هدایت‌گرانی جهت دانش و درک هستند که حتی شما از وجود آن‌ها مطلع نیستید.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با سنگ‌های سفید قیمتی و انواع آن‌ها بیشتر آشنا کنیم. با توجه به تنوع بسیار بالای این سنگ‌ها و قیمتی بودن آن‌ها علاوه بر زیبایی فوق‌العاده این گوهرهای قیمتی شما می‌توانید از فواید درمانی ویژه‌ی آن‌ها در معالجه انواع اختلالات بهره‌مند شوید.

اگر سوالی در این زمینه داشته باشید، می توانید با کارشناسان کینگ استون تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *